ONTV

Prøv det nye ONTV 6.0 - klik her!

Om ONTV: Ville det ikke være en smart funktion at kunne tilføje et tidsinterval til sine søgeagenter, så man er fri for at blive mindet om det midt om natten til en genudsendelse, eller i arbejdestiden?

Afstemning

JO - det synes jeg ONTV burde placere højt på brugernes ønskeliste!!

NEJ - så tilføjer man dem bare manuelt en gang om ugen (selvom ideen så går lidt væk)

#1 - 07.02.2010 20:12

GlennovitS
­
Citér Besvar
Jeg kan se at der har været noget sådant oppe i forumet, og jeg har selv ønsket denne funktion et stykke tid nu. For på den ene side er det lidt bøvlet at manuelt at skulle tilføje påmindelser til fx. TopGear hver hverdagsaften. Og på den anden side er det da også træls at blive påmindet i arbejdstiden, hvor man jo alligevel ikke kan se det.
Så derfor ville det være smart at have muligheden for når man laver en ny søgeagent, at man så kunne vælge fx hvilke dage, og indenfor et bestemt tidsrum, og så med fx titlen Top Gear. Så ville det ellers geniale program, blive fuldendt!
­

#2 - 02.08.2010 19:34

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
­

#3 - 02.08.2010 20:14

GlennovitS
­
Citér Besvar
Nice!!! Det havde jeg ikke set..
Det takker jeg mange gange for.. Som jeg prøvede at beskrive dengang, og nu kun 6 måneder efter jeg kom med ideen er den allerede blevet til virkelighed! At man så skal være pro bruger er så lidt synd..
Men det gør at jeg overvejer at købe pro abn. Men jeg har allerede købt app'en til iPhone.. kan man så på nogen måde spare de 12 kr i abn., fordi app'en er en del af pro abn?
­

#4 - 02.08.2010 20:43

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
Hej Glenn,

Vi kan desværre ikke kreditere applikationskøb.

Morten
­

#5 - 02.08.2010 20:52

GlennovitS
­
Citér Besvar
Det var da ærgeligt! Synes måske bare at jeg får en anelse for lidt for pengene når jeg allerede har købt en del af det for sig selv. Men det er der jo så ikke så meget at gøre ved. Vi får se om jeg alligevel må have pungen op - igen - for at få den funktionalitet som jeg gerne vil have.

Men mange tak for hurtigt svar!
­

Besvar

Log ind

Du skal være logget ind for at benytte denne funktion.

Emailadresse:

Adgangskode:

Autologin*

*Autologin bør ikke benyttes på offentlige computere, da andre så vil få adgang til din profil.

Opret ny profil
Glemt din adgangskode?
Læs mere om dine muligheder med en profil

­

© 2012 XION | Sideoversigt | Annoncering | Kontakt os

Gratis hjemmeside | Foto kritik | Tilbudsguide | Billig hosting | EPG data | Jagt

­