ONTV

Prøv det nye ONTV 6.0 - klik her!

Fri debat: TerraTec Home Cinema og Ontv

#1 - 14.02.2010 23:11

Frank
­
Citér Besvar
Hejsa,
er der nogen der har prøvet at få XMLTV til at virke med Terratec Home Cinema. Mit problem betstår i at jeg ikke kan få MCE7 til at virke med dvb-c tuner derfpr terratec software. Jeg kan dog ikke finde frem til hvor jeg skal få placeret en EPG med det rette xml info. Jeg har købt et abon. til 89 osv.. og det virkede perfekt til Win7 mce/analog. Men ikke til dette terratec produkt
­

#2 - 15.02.2010 09:33

Ib Havn
ONTV Pro bruger
­
Citér Besvar
Jeg kan varmt anbefale dig at kigge på Mediaportal, som er freeware. Den kan køre med TerraTec boardet. Samtidig får du et komplet mediacenter med flere frontends hvis du ønsker.
/Ib
­

#3 - 24.02.2010 17:54

john
Beta tester
­
Citér Besvar
Der findes et program "dvblink tvsource" 150 kr som kan "snyde" window 7 så det kan køre i mce
der er 21 dage prøve på
her kan du også bruge mceguide + ontv
virker for mig
­

#4 - 01.03.2010 17:05

(deleted)
­
Citér Besvar
Men frank\'s spørgsmål er der ikke nogen der har et bud på?
(jeg har samme udfordring )
­

#5 - 03.03.2010 23:24

Jesper Henriksen
ONTV Pro bruger
­
Citér Besvar
MCE har (som I også selv har set) ingen support for DVB-C. Jeg kender ikke det software som kommer med terratec, men hvis I gerne vil have DVB-C i MCE så kig forbi recordere.dk´s htpc forum, der er gode forklaringer og god support. Som det ganske rigtigt nævnes ovenfor er den bedste mulighed via DVBwiever (der også virker ganske godt alene)
­

Besvar

Log ind

Du skal være logget ind for at benytte denne funktion.

Emailadresse:

Adgangskode:

Autologin*

*Autologin bør ikke benyttes på offentlige computere, da andre så vil få adgang til din profil.

Opret ny profil
Glemt din adgangskode?
Læs mere om dine muligheder med en profil

­

© 2012 XION | Sideoversigt | Annoncering | Kontakt os

Gratis hjemmeside | Foto kritik | Tilbudsguide | Billig hosting | EPG data | Jagt

­