ONTV

Prøv det nye ONTV 6.0 - klik her!

Om ONTV: Programmer i Kalenderen

#1 - 11.03.2010 22:35

(deleted)
­
Citér Besvar
Hej
Jeg har det seneste lange stykke tid(ja faktisk siden den blev startet) brugt tvtid.dk som min tv-guide, og før det brugte jeg faktisk også TV2s som de havde før...

Det er så hvad det er, for et par uger siden opdagede jeg så ONTV her, og jeg er positivt overrasket. Det er en rigtig god side, med mange lækre funktioner, der slår tvtid.dk på NÆSTEN alle punkter..

Og jeg siger næsten, med STORE bogstaver, fordi jeg mener også kun næsten, og fordi jeg synes at tvtid.dk tilgengæld gør denne ting så meget bedre end ONTV...

De programmer jeg har i min kalender bliver pænt mærket op med en stor gul stjerne på tvtid.dk, her på ONTV bliver de markeret med en lille rød/hvid kalender, der nærmest går i ét med resten af ikonerne der er på programmet, hvilket gør det ualmindeligt svært nemt at spotte de programmer man gerne ville se.

Som sagt synes jeg siden her er skide god, men lige nøjagtig den del er for mig en stor mangel, at det ikke er mere synligt, det må der da kunne gøre noget ved?
­

Besvar

Log ind

Du skal være logget ind for at benytte denne funktion.

Emailadresse:

Adgangskode:

Autologin*

*Autologin bør ikke benyttes på offentlige computere, da andre så vil få adgang til din profil.

Opret ny profil
Glemt din adgangskode?
Læs mere om dine muligheder med en profil

­

© 2012 XION | Sideoversigt | Annoncering | Kontakt os

Gratis hjemmeside | Foto kritik | Tilbudsguide | Billig hosting | EPG data | Jagt

­