ONTV

Prøv det nye ONTV 6.0 - klik her!

Fejlmeld ONTV: Ingen eller for sene påmindelser på android

Afstemning

?

?

?

#1 - 30.05.2010 09:01

Sebastian Thomsen
ONTV Pro bruger
­
Citér Besvar
Hej! Jeg er begyndt at bruge ONTV på min android, men hver gang jeg sætter en påmindelse til på et program, kommer den aldrig på det rigtige tidspunkt, hvis den overhovedet kommer. Jeg er konstant på nettet, så der burde fejlen ikke ligge.
Jeg håber nogle kan hjælpe, fordi funktionen vil rigtig dejlig at have
­

#2 - 30.05.2010 14:43

Dennis
Beta tester
­
Citér Besvar
Hej

Du kan bruge kalenderen i din mobil til at på minde dig.
Men prøv at logge af på onto app'en på din mobil og logge på igen, og se om den har gemt det eler prøv at gemme igen.
­

#3 - 30.05.2010 15:19

Sebastian Thomsen
ONTV Pro bruger
­
Citér Besvar
Hej!
Nu har jeg prøvet at logge af og på et par gange, men uden at det hjalp. Påmindelserne vises fint under påmindelser både på mobil og computer, men der kommer ikke en pop up besked frem, kun på ubrugelige tidspunkter.
Hvordan mener du jeg kan få kalenderen til at påminde mig? Er det ikke kun ved jeg selv skriver det ind i kalenderen?
­

#4 - 30.05.2010 17:09

Dennis
Beta tester
­
Citér Besvar
Jo det er det jeg mener, selv skrive påmindelsen ind.
­

#5 - 04.06.2010 06:14

(deleted)
­
Citér Besvar
Jeg har valgt ikke at være pro medlem da jeg har set hvor ringe deres påmindelser fungerer..
Jeg kan se på min mail, at de påmindelser er alt for sent ude..
jeg kan få en påmindelse kl 22 om at simpsons starter om 15 minutter kl 14 på viasat 4..
Det er sgu ubrugelig viden.
­

#6 - 06.06.2010 18:51

martin nielsen
­
Citér Besvar
Oplever samme problem, ofte får jeg slet ikke påmindelser fra systemet - nogen der har fundet løsning på dette (som ikke involverer selv at skrive det ind i sin kalender, var ikke derfor jeg blev pro medlem )
­

#7 - 07.06.2010 10:41

Sebastian Thomsen
ONTV Pro bruger
­
Citér Besvar
Jeg er endnu ikke kommet frem til en løsning, men er begyndt at bruge email påmindelse, som jeg synes virker bedre. Oplagt vil jeg helst bruge android påmindelse.
Håber der kommer en ontv guru, der kan give en løsning
­

#8 - 07.06.2010 12:16

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
Hej alle,

Android påmindelserne driller på android os'er nyere end 1.6.
Vi håber på at kunne løse fejlen snarest muligt.

Vedr. fejlende emailpåmindelser lyder det meget mystisk og det sørger vi også for at få kigget på.

Morten
­

#9 - 07.06.2010 12:56

Sebastian Thomsen
ONTV Pro bruger
­
Citér Besvar
Tak for svaret morten!
Vil du ikke skrive herinde når/hvis I finder en løsning
­

#10 - 10.04.2011 16:56

Dilbert
Dilbert
ONTV Pro bruger
­
Citér Besvar
Skulle dette ikke have været en afstemning? Hvordan vælger man mellem 3 muligheder, hvor teksten er et "?" på alle tre?
­

Besvar

Log ind

Du skal være logget ind for at benytte denne funktion.

Emailadresse:

Adgangskode:

Autologin*

*Autologin bør ikke benyttes på offentlige computere, da andre så vil få adgang til din profil.

Opret ny profil
Glemt din adgangskode?
Læs mere om dine muligheder med en profil

­

© 2012 XION | Sideoversigt | Annoncering | Kontakt os

Gratis hjemmeside | Foto kritik | Tilbudsguide | Billig hosting | EPG data | Jagt

­