ONTV

Prøv det nye ONTV 6.0 - klik her!

Fri debat: Hvordan har du det med REKLAMER i TV?

Afstemning

Jeg hader dem og zapper væk når de kommer !!! kan jo vende tilbage et par minutter senere i håb om at de er slut , så mit TV-program begynder.

Jeg hader dem, men holder tålmodigt pinen ud indtil de er slut og mit TV-program begynder

Jeg elsker reklamer og ser dem med fornøjelse! Måske både før og efter mit TV-program.

Jeg accepterer dem, og ser dem indtil mit TV-program begynder. Nogle af dem er jo underholdende.

Det ved jeg ikke; jeg er ligeglad om der er reklamer eller ej. Glor på hvad der er.

#1 - 12.06.2010 08:38

Dorte K.
Dorte K.
­
Citér Besvar
Hej allesammen
Reklamer er kommet for at blive, det er der vist ingen tvivl om.... Hvordan har I det med reklamer i TV?

Dit favorit TV-program starter inden længe, og først vises
der reklamer. Hvad gør du? svar 1, 2, 3, 4 eller 5...
­

#2 - 12.06.2010 09:50

Wall
Wall
Beta tester
­
Citér Besvar
1 for mig
­

#3 - 12.06.2010 11:08

Casper
Casper
ONTV Pro bruger
­
Citér Besvar
Jeg accepterer dem, og ser dem indtil mit TV-program begynder. Nogle af dem er jo underholdende.
DR burde tage ved lære!
­

#4 - 14.06.2010 15:37

Dennis
Beta tester
­
Citér Besvar
TDC's reklamer med Claus og Britta er bare for sjove
­

#5 - 15.06.2010 15:42

Maria Nielsen
ONTV Pro bruger
­
Citér Besvar
På f.eks tv3 hvor reklamerne afbryder programmerne optager jeg altid så jeg kan spole.
På enten venter jeg med at skifte over et par minutter senere, ser tekst tv imens eller ser reklamerne. Det er sådan lidt forskelligt. Reklamer er et nødvendigt onde, desværre og jeg kan leve med de fleste af dem.
­

#6 - 15.06.2010 21:18

Johan
­
Citér Besvar
Nu har jeg ikke TV3 eller nogle af de andre reklame/betalings-pakker, så min stemme går ud fra DR og TV2.

Jeg stemte selv på 3'eren (elsker at se reklamerne), og jeg sidder ofte og ser et par reklamer efter Nyhederne eller hvad det nu ellers er for et program der lige er blevet sendt.
En del af reklamerne er godt fundet på og man er egentlig underholdt.

De værste slags reklamer er helt klart reklamerne for diverse hår- og makeupprodukter. De har ingen relevans (for mig) og det er samme måde de alle sammen er bygget op på.
­

#7 - 27.07.2010 12:03

Brianam
­
Citér Besvar
Jeg måtte vælge 1'eren og jeg tror det er udelukkende på grund af TV3, kanal 5 og 6'eren, som viser reklamer mit under programmerne og jeg kan ikke holde det ud.
­

#8 - 27.07.2010 15:02

Lars Bo Wassini
­
Citér Besvar
Hvis jeg skal se noget på en kanal med reklameblokke i udsendelsen, optager jeg den, og kan derefter spole over reklamerne
­

#9 - 26.12.2011 09:19

Dennis Navera
­
Citér Besvar
Jeg syns at det er ok at vise reklamer inden programmerne begynder og når den slutter. Hader at skulle vente på reklamer midt i udsendelsen. Vil gerne følge med i hele programmet.
­

#10 - 26.12.2011 09:21

Dennis Navera
­
Citér Besvar
Enig .... hader det
­

#11 - 26.12.2011 00:37

Dennis
Beta tester
­
Citér Besvar
Ingen af valg mulighederne.
Jeg sætter tv'et på mute mens der er reklamer og bruger computeren i mens.

Ser for det meste tv2 da der kun er "gode film uden afbrydelser".
­

Besvar

Log ind

Du skal være logget ind for at benytte denne funktion.

Emailadresse:

Adgangskode:

Autologin*

*Autologin bør ikke benyttes på offentlige computere, da andre så vil få adgang til din profil.

Opret ny profil
Glemt din adgangskode?
Læs mere om dine muligheder med en profil

­

© 2012 XION | Sideoversigt | Annoncering | Kontakt os

Gratis hjemmeside | Foto kritik | Tilbudsguide | Billig hosting | EPG data | Jagt

­