ONTV

Prøv det nye ONTV 6.0 - klik her!

Om ONTV: Forbedringer til påmindelser og min profil

#1 - 23.06.2010 12:11

Ændret 23.06.2010 12:14

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
Kære ONTV bruger

ONTV vil over den kommende tid gennemgå en række forbedringer og justeringer.
Målet er, at gøre ONTV endnu bedre og lettere at bruge.

Har du et forslag til, hvordan vi kan forbedre ONTV eller har du noget du bare irritere dig over eller noget helt andet, så skriv gerne til os i denne tråd: http://ontv.dk/forum/1124_hjaelp-os-forbedre-ontv

Min profil
Redigering af dine personlige indstillinger m.v. er nu blevet gjort endnu lettere under "Min profil".
Derudover er det nu blevet muligt at gemme standard indstillinger for påmindelser. Du kan fx vælge at du per standard ønsker påmindelser pr. SMS osv.

Standardindstillingerne bliver indtil videre kun brugt på ontv.dk.

Endnu klogere påmindelsesagenter
Det er nu muligt at begrænse sin påmindelsesagenter til kun at udsende i bestemte tidsrum.
Man kan når man opretter en agent fx vælge, at man kun ønsker påmindelser om programmer som sendes om mandagen. Eller kun om programmer som sendes i hverdagene osv.
Derudover kan man vælge tidsrum, fx kan man vælge, at man kun vil have påmindelser om programmer som sendes mellem 20 og 22.

Det er hensigten også at tilføje lignende features til kalender agenterne.

Rediger påmindelsesagenter
Det er nu også blevet muligt at redigere påmindelsesagenter.
Dette gøres under "Påmindelser" ved at trykke "Agenter" og efterfølgende klikke på pennen ud for den agent man ønsker at redigere.

Vi modtager meget gerne feedback på disse nye features.
Er der noget der driller eller virker uhensigtsmæssigt, så sig endelig til
­

#2 - 23.06.2010 14:48

Jan Salbaek
ONTV mobil abonnent
­
Citér Besvar
Jeg kan forstå der er sket en del nyt i dag, på ontv.dk...?

Fra i dag kan jeg pludselig ikke sætte påmindelser til mindre end 1 time, før udsendelsen starter - der står det kræver pro abonnement.

Jeg har ikke pro abonnement, da jeg hidtil fint har klaret mig uden - men til gengæld har jeg valgt at betale for iPhone applikationen, som jeg synes er rigtig god.

I denne kan jeg godt sætte påmindelser til mindre end 1 time før udsendelsen.

Er det sådan det kommer til at være fremover? Eller bliver der også lukket for dette, på iPhone, hvis man ikke har pro abonnement?

Eller er det en fejl, at jeg ikke kan sætte påmindelser til før 1 time, her på siden? Det håber jeg lidt på...
­

#3 - 23.06.2010 16:01

Rasmus
Rasmus
ONTV mobil abonnent
­
Citér Besvar
Ja helt enig med Jan.

Hvis det skal til at koste et pro abonnement for at modtage påmindelser via push, så bliver jeg da vildt skuffet.

Men kan jo være det bare er en fejl.
­

#4 - 23.06.2010 17:48

Jan Salbaek
ONTV mobil abonnent
­
Citér Besvar
Jeg kan se, under beskrivelsen til ONTV Pro, at et af punkterne er

* Modtag påmindelser mindre end 1 time inden programstart

Så jeg går ikke ud fra at der er tale om en fejl, desværre.

Men at kalde det "Forbedringer til påmindelse..." er i hvert fald en fejl, for der er da tale om en klar forringelse - hvis man altså ikke lige har pro abonnement

Men fremover bliver det så på iPhone at jeg kommer til at planlægge de udsendelser, jeg skal se - for påmindelser, lige inden programmet starter, er vigtige for mig, ellers får jeg det sjældent set. Og så er der jo ikke så meget at komme her på siden efter mere.
­

#5 - 23.06.2010 19:27

Rasmus
Rasmus
ONTV mobil abonnent
­
Citér Besvar
Hmm Nej så vil jeg da også overveje en anden side, hvilken er en skam, for ontv og ontv på iphone er genialt. Men 89 kr for push beskeder er sku for meget.
­

#6 - 23.06.2010 22:12

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
Hej,

Man kan modtage push påmindelser ganske gratis.
Det bliver der ikke ændret ved.

Morten
­

#7 - 23.06.2010 22:16

Rasmus
Rasmus
ONTV mobil abonnent
­
Citér Besvar
Morten ved mig skirver den

"Det kræver et ONTV Pro abonnement at modtage påmindelser mindre end 1 time før programstart."

når jeg vælger Apple push. Kan det ikke lade sig gøre at få dem et par min før, uden man skal ud i et pro abb.

­

#8 - 24.06.2010 12:11

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
Hej Rasmus og Jan,

Vi har fjernet begrænsningen igen.
Man kan nu tilmelde sig påmindelser helt ned til 0 minutter før programstart både som Pro og ikke Pro bruger.

Morten
­

#9 - 24.06.2010 14:26

Jan Salbaek
ONTV mobil abonnent
­
Citér Besvar
Tak Morten.

Det sætter jeg rigtig stor pris på.

Mvh.
­

#10 - 24.06.2010 14:36

Jan Salbaek
ONTV mobil abonnent
­
Citér Besvar
Og når det så er sagt, så vil jeg også gerne sige at det lyder spændende, med de nye tiltag, med at kunne tilpasse påmindelserne - det er sådan noget som gør, at jeg godt kunne overveje at blive Pro abonnent. Ikke at indskrænke de nuværende muligheder.
­

#11 - 24.06.2010 16:04

Rasmus
Rasmus
ONTV mobil abonnent
­
Citér Besvar
Det lyder godt Morten - Takker
­

Besvar

Log ind

Du skal være logget ind for at benytte denne funktion.

Emailadresse:

Adgangskode:

Autologin*

*Autologin bør ikke benyttes på offentlige computere, da andre så vil få adgang til din profil.

Opret ny profil
Glemt din adgangskode?
Læs mere om dine muligheder med en profil

­

© 2012 XION | Sideoversigt | Annoncering | Kontakt os

Gratis hjemmeside | Foto kritik | Tilbudsguide | Billig hosting | EPG data | Jagt

­