ONTV

Prøv det nye ONTV 6.0 - klik her!

Fejlmeld ONTV: Påmindelser virker ikke på Android

#1 - 26.07.2010 12:58

Shawn Ørgreen
­
Citér Besvar
Som overskriften siger virker påmindelser ikke på Android eller i hvertfald ikke på min Desire
­

#2 - 31.07.2010 19:22

JSvarre
­
Citér Besvar
Dette er tidligere blevet lovet fikset. Men desværre uden resultat. Funktionaliteten er mildest talt ikke den samme uden påmindelser.
­

#3 - 31.07.2010 21:47

Shawn Ørgreen
­
Citér Besvar
Nej Rigtigt og lad os håber at der blier gjort noget ved det inden så længe
­

#4 - 01.08.2010 16:35

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
Hej begge,

Vi er desværre sat langt bagud i forhold til vores oprindelige planer, da vores freelancer der stod for Android app'en ikke kunne følge med.
Samtidigt har vi haft utrolig travlt bare med vedligehold af vores kanal data på ontv.dk og det har første prioritet.

Jeg kan desværre ikke love en ny release dato lige nu, men jeg kan love, at vi er yderst opmærksomme på det.

--
Morten
­

#5 - 02.08.2010 07:57

Shawn Ørgreen
­
Citér Besvar
Det er helt forståeligt Morten
­

#6 - 14.08.2010 08:34

Kenneth Fribert
­
Citér Besvar
Men det ville da være rart at det kom til at virke. Det er ligesom pointen ved at have det på androiden syntes jeg.
­

#7 - 14.08.2010 09:19

Shawn Ørgreen
­
Citér Besvar
Jeg kan nu godt leve uden selvom det ville være rart at det virkede. Men hvis der er en derude som kan programere kan man jo give en hånd
­

#8 - 14.08.2010 09:35

JSvarre
­
Citér Besvar
Jeg skal da meget gerne forsøge at hjælpe med at finde en programmør, når nu ONTV har svært ved det. Men lige som alle andre, der lever af deres job, tror jeg desværre vedkommende vil forvente betaling - også selvom Shawn synes at antyde at dette er et community-projekt
­

#9 - 14.08.2010 09:40

Shawn Ørgreen
­
Citér Besvar
He he JSvarre den del har jeg vist ikke antydet noget somhelst om. Det er fuldstændigt ligegyldigt for mig hvordan det bliver løst
­

#10 - 14.08.2010 09:42

JSvarre
­
Citér Besvar
Ok. Beklager.
­

#11 - 14.08.2010 12:38

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
Som alle vores Facebook og Twitter følgere ved, så fandt vi i tirsdags en ny Android programmør som allerede er i gang med det helt store.
Vi har dog valgt at starte helt forfra, da vi ikke er tilfredse med kvaliteten i den eksisterende app.
Men det går væsentligt hurtigere end sidste

Som der også antydes er der også økonomiske aspekter i dette projekt og vi skal heller ikke glemme, at den nuværende version blev kastet i markedet som et forsøg og ikke mindst som en beta.

For en masse insider viden kan man følge os på Facebook her http://www.facebook.com/pages/ONTV/40446287377?ref=ts eller Twitter her >www.twitter.com/ontvdk
­

#12 - 14.08.2010 12:41

JSvarre
­
Citér Besvar
Det lyder vel nok godt. Jeg håber I får en lige så elegant og overskuelig app ud af det. Den nuværende er virkelig fin - hvis bare lige den havde virket
­

#13 - 15.08.2010 13:08

Quintus Kærgaard
ONTV mobil abonnent
­
Citér Besvar
Som alle vores Facebook og Twitter følgere ved, så fandt vi i tirsdags en ny Android programmør som allerede er i gang med det helt store.
Vi har dog valgt at starte helt forfra, da vi ikke er tilfredse med kvaliteten i den eksisterende app.
Men det går væsentligt hurtigere end sidste

Som der også antydes er der også økonomiske aspekter i dette projekt og vi skal heller ikke glemme, at den nuværende version blev kastet i markedet som et forsøg og ikke mindst som en beta.

For en masse insider viden kan man følge os på Facebook her http://www.facebook.com/pages/ONTV/40446287377?ref=ts eller Twitter her >www.twitter.com/ontvdk

Det lyder rigtig godt
Jeg blev ret skuffet efter jeg havde abboneret på et år herinde og så notifikationer ikke virkede...
Jeg glæder mig til at se den nye app
­

Besvar

Log ind

Du skal være logget ind for at benytte denne funktion.

Emailadresse:

Adgangskode:

Autologin*

*Autologin bør ikke benyttes på offentlige computere, da andre så vil få adgang til din profil.

Opret ny profil
Glemt din adgangskode?
Læs mere om dine muligheder med en profil

­

© 2012 XION | Sideoversigt | Annoncering | Kontakt os

Gratis hjemmeside | Foto kritik | Tilbudsguide | Billig hosting | EPG data | Jagt

­