#1 - 29.07.2010 11:42Morten Trolle Administrator
|
|
Kære bruger,
Vi lancerer i dag en række spændende nyheder på ONTV.
Horisontal TV-guide
ONTV har i dag lanceret vores bud på en horisontal tv-guide. Guiden er stadig i beta, så oplever du fejl eller mangler er du meget velkommen til, at fortælle os om det på info@ontv.dk eller i vores forum.
Du kan se og prøve den horisontale tv-guide på http://ontv.dk/?guide=horizontal
Ny 24-timers indstilling
Mange brugere på ONTV har spurgt til, om det ikke var muligt at komme uden om brugen af tv-døgn. Et tv-døgn går fra kl. 6 til kl. 5.59.
I stedet ønsker en del brugere, at ONTV blot viser guiden fra kl. 0-23.59. Derfor er det nu blevet muligt under "Min profil"->"Indstillinger" eller "Mine kanaler"->"ONTV indstillinger" at vælge, at ONTV skal følge døgnet (0-24) i tv-guiden.
I samme omgang er det nu blevet muligt, at få vist netop afsluttede programmer i tv-guiden. Dvs. hvis et program er afsluttet inden for de sidste 10 minutter, vises det stadig i tv-guiden (markeret med grå).
Ny kanalvælger under kanalindstillinger
ONTV har i dag lanceret en ny kanal vælger under punktet "Mine kanaler". Den nye kanalvælger skulle gerne gøre det lettere at overskue vores store udvalg og hurtigt og let at tilføje og fjerne kanaler fra favoritlisten.
Løsning på emailproblemer
Vi har tidligere haft brugere med emailadresse hos TDC som har meldt, at de ikke modtog emails korrekt fra ONTV.
Vi har i dag opdateret mail system og skiftet til en nye standard. Dette skulle gerne betyde, at vi nu sender korrekt emails ud igen.
Hvis du oplever problemer med nogle af de nye features må du meget gerne skrive et svar her i forummet eller sende os en email på info@ontv.dk.
|
| |
#2 - 29.07.2010 12:42Jens Juul
|
|
Jeg kan bedre lide den "gamle" måde.
Nemmere for mig at se hvad der kommer i aften.
Under alle omstændigheder bør det være valgfrit hvilken version/måde man helst vil have.
mvh
Jens Juul
|
| |
#3 - 29.07.2010 13:11Morten Trolle Administrator
|
|
Hej Jens,
Horisontal visningen vil forblive en valgmulighed, ligesom det er nu.
Morten
|
| |
#4 - 29.07.2010 14:58Mogens Heltenov ONTV Pro bruger
|
|
Super flot initiativ med horisontal tv- guide.
|
| |
#5 - 29.07.2010 16:14Teletoppen Beta tester
|
|
Det er dejlig med flere valgmuligheder..
|
| |
#6 - 29.07.2010 16:23monica
|
|
Jeg har netop valgt at bruge jeres siden da alting var så nemt at overskue, og det syntes jeg ikke horizontal er, men jeg er sikker på at siden vil få flere brugere nu da man kan begge dele.
|
| |
#7 - 29.07.2010 16:33Tom A Olsen
|
|
Synes den gamle opstilling giver et bedre overblik.
|
| |
#8 - 29.07.2010 16:35Jonas Larsen
|
|
Jeg synes det nye horisontale view er helt vildt fedt.
Langt nemmere at overskue end det gamle setup.
|
| |
#9 - 29.07.2010 17:24LinaK ONTV Pro bruger
|
|
nej tak, man kan ikke se helt præcist hvor programmerne starter henne - så jeg vil helst være fri for den 'nye og popsmarte' version.
|
| |
#10 - 29.07.2010 17:42John Hornbek Beta tester
|
|
Det nye horizontale view er super flot. Tak for det.
Det er helt sikkert det jeg vil vælge fremover. En superflot løsning.
|
| |
#11 - 29.07.2010 17:55Rune
|
|
Meget forvirrende, kan man gøre det til standard at se den gamle måde når man kommer ind på siden?
|
| |
#12 - 29.07.2010 17:56Rune
|
|
Jeg fandt ud af at ændre standard visningen.
|
| |
#13 - 29.07.2010 18:17BlackHeart ONTV Pro bruger
|
|
Jeg vil helt klart anbefale at det blir en valgmulighed - og at man måske fremhæver hvordan man skifter, evt med en enkelt knap i siden eller lign.
Derudover vil jeg måske anbefale at man laver lidt flottere grafik. Lidt afrundinger, reflekser og lignende, dog er det vigtigt at det blir diskret - hvis I forsøger at forestille jer at f.eks. Apple havde lavet det, så ville det have set lidt mere lækkert ud.
God initiativ ellers.
|
| |
#14 - 29.07.2010 18:19Kevin Beta tester
|
|
Kunne man smide en cookie på ens pc, som gemmer ens opsætning?
Jeg får den nye skodvisning op hver gang jeg går på ontv, vil gerne den husker min valgte visning når jeg forlader ontv
|
| |
#15 - 29.07.2010 18:31Morten Trolle Administrator
|
|
Hej,
Lad mig starte med at sige: ups.
Den nye horisontale visning er ikke tænkt til at være vores standard visning.
Dog var det blevet sat til standard på alle eksisterende brugere ved en fejl. Det beklager vi. Standard på eksisterende brugere er flyttet tilbage til "Lige nu: Liste". På http://ontv.dk/favorits kan du vælge din egen favorit visning.
Den horisontale visning er tiltænkt som et supplement til vores eksisterende guides.
På forsiden af ONTV kan du desuden vælge mellem de forskellige guides i selectboksen i toppen af siden.
Så bare for at undgå misforståelser:
Det var en fejl, at eksisterende brugere have fået horisontal som standard. Det er nu rettet.
Man kan frit vælge, hvilken guide man vil have som standard.
--
Morten
|
| |
#16 - 29.07.2010 19:33Casper ONTV Pro bruger
|
|
Flot flot arbejde!!  lækkert og det virker!
|
| |
#17 - 30.07.2010 12:33kristian Beta tester
|
|
Hvorfor kan man ikke sæt guiden til 06-06 ?
Gøre man det får man at vide at der ingen programmer er på alle ens kanaler.
Den kan sættes til 06-05, hvor alt ser fint ud.. men så kan man ikke se hvad der sendes mellem 05-06
|
| |
#18 - 30.07.2010 12:39Morten Trolle Administrator
|
|
Hej Kristian,
6-5 svarer til 6:00-5:59.
Det er ikke så tydeligt kan jeg godt se, det retter vi.
--
Morten
|
| |
#19 - 30.07.2010 12:53kristian Beta tester
|
|
sådan trode jeg også... sådan har jeg sæt den tid.. men
På Discovery HD kan jeg idag se 04:15:
Livsfarlige job
i guiden men det som kommer bagefter 05:10:
100 store opdagelser vises ikke.. sådan er det på alle kanaler mellem 5-6 det som er i guiden mellem 5-6 vises ikke fordi jeg kun har sæt den ti 6-5 stedfor 6-6
|
| |
#20 - 30.07.2010 14:41kristian Beta tester
|
|
Morten.
Du Kan bare prøve det af selv...
Så ser du det sammen at der mangler alle programmer fra 5-6.
Håber i finder en løsning, som kunne være 6-6 hvor alt data kunne ses og ikke kommer med fejl besked om der igen programmer findes
|
| |
#21 - 30.07.2010 15:30Morten Trolle Administrator
|
|
Hej Kristian,
Jeg kan godt se det og vi får kigget på det hurtigst muligt.
Men iøvrigt, at vælge en periode som hedder 6-5:59 svare til at vælge vores normale guiden der hedder "Resten af dagen". (blot et hint  )
|
| |
#22 - 30.07.2010 15:33kristian Beta tester
|
|
Ja det sidste kan jeg godt se,
|
| |
#23 - 30.07.2010 17:15Mogens Heltenov ONTV Pro bruger
|
|
Lige nu er horisontal Tv forrykket i lodret retning ligesom tidspunkterne 16-17 står oven i 19-20 ?
|
| |
#24 - 30.07.2010 19:06mivi71dk Beta tester
|
|
horizontal skulle kunne udnytte endnu mere af en bred skærm...
|
| |
#25 - 30.07.2010 20:07(deleted)
|
|
Flot initiativ  5 smlies
|
| |
#26 - 30.07.2010 20:12(deleted)
|
|
Nåhh ja... Når den når tids enden på fx. 'Lige Nu' kunne den jo automatiks refresh som starter forfra på en ny periode
|
| |
#27 - 01.08.2010 08:45Mogens Heltenov ONTV Pro bruger
|
|
Programguiden er stadig (ind imellem) forrykket som tidligere anført. Desuden er det ikke smart at et program f.eks. annonceres fra 0800 og fremefter, men når man kigger efter kører det f.eks. fra 10.25.Programmerne bør følge tidslinien.
|
| |
#28 - 01.08.2010 08:58Morten Trolle Administrator
|
|
Hej Mogens Heltenov,
Det lyder mystisk. Kan jeg logge dig til at tage et screenshot og sende det til info@xion.dk?
--
Morten
|
| |
#29 - 01.08.2010 09:01John Hornbek Beta tester
|
|
Hvis man starter i horizontalview ser det hele fornemt ud, men klikker man på "næste dag" så er hele billedet forrykket og der er intet der passer mere.
|
| |
#30 - 01.08.2010 10:49Morten Trolle Administrator
|
|
Orv ja - det ser vildt ud. Tak - vi kigger på det hurtigst muligt.
|
| |
#31 - 08.08.2010 20:05boab ONTV Pro bruger
|
|
Horisontal view er perfekt til min brug, to små ting dog
Film er rød, som bliver til pink, hvilket er ret grimt ;(
Den husker ikke hvilke kategoroer jeg har valgt.
|
| |
#32 - 08.08.2010 20:05boab ONTV Pro bruger
|
|
Horisontal view er perfekt til min brug, to små ting dog
Film er rød, som bliver til pink, hvilket er ret grimt ;(
Den husker ikke hvilke kategoroer jeg har valgt.
|
| |
#33 - 08.08.2010 00:38Kings
|
|
Ser rigtigt godt ud.
|
| |
#34 - 10.08.2010 14:09Ole Larsen ONTV Pro bruger
|
|
Hej Morten
Ved allerførste første øjekast virkede den horisontale oversigt rodet - men da jeg gav mig tid til at bruge den faldt jeg totalt for den - så nu er den min favorit.
MEN-MEN-MEN.. Der er alvorlige fejl i den:
Når man skifter dag med de to knapper 'Næste dag' og 'Forrige dag' går der for alvor kuk i den..
Men iøvrigt - seks stjerner for funktionalitet !!
|
| |
#35 - 10.08.2010 15:48Gerner Hedegaard
|
|
jeg bruger "lige nu:liste" og bryder mig ikke om den usynlige tekst i har fundet på at sætte ind ved "sendeoppehold" eller hvad der står, for det er usynligt.
Desuden smitter det af på listen ud for sendetider hvor tidspunkt og/eller programtittel bliver usynlig.
OG i har stadig sendeoppehold ved tvstationer der sender 24/7. Drop det dog, når i alligevel ikke kan finde ud af det. Gør i det MINDSTE teksten synlig.
Det er særlig slemt når der gås til forige dag, for så er alt usynligt. Og der listes hele dagen. Ok med det, hvis det bare var synligt. Når man så går tilbage til "lige nu" så vises listen dælme også for hele dagen.
Hvis i ikke kan se det samme som jeg bemærker her oven, er det så et kompabilitetsproblem mellem windows versioner?
Jeg bruger windows vista, home premium.
|
| |
#36 - 11.08.2010 14:33Morten Trolle Administrator
|
|
Hej Gerner,
Hvor oplever du, at der fejlagtigt står sendeophold? Det vil vi meget gerne have præciseret, så vi kan få rettet fejlen.
Vedr. farven, er det jo naturligvis en smagssag. Umiddelbart står det skarpt på min skærm, men det afhænger naturligvis også af kvaliteten af skærmen.
Men i forbindelse med vores horisontal guide og vores nye liste guides har vi arbejdet hurtigt. (de minder om de gamle, men er rent faktisk komplet omkodet for at tillade nye funktionalitet som 24-timers oversigten m.v.).
Men som sagt har vi arbejdet hurtigt og det betyder også, at vi endnu ikke har haft vores grafiker rigtigt inden over i farvevalg m.v. Så jeg forventer vi inden længe kommer med en update, hvor farver og føling gåes igennem.
Og til Ole:
Ja - du har helt ret. Det står også på vores todo liste, vi har dog pt. haft lidt travlt med den generelle data fra flere kanaler.
Morten
|
| |
#37 - 12.08.2010 07:41Gerner Hedegaard
|
|
Glem det, jeg har fundet en bedre tv-guide.
bye.
|
| |
#38 - 12.08.2010 08:38Mogens Heltenov ONTV Pro bruger
|
|
Jeg har tidligere anført at guiden er forrykket og har på din opfordring forlængst sendt et screenshot heraf. Her til morgen er den gal igen. Har du en forklaring?
|
| |
#39 - 12.08.2010 12:38Morten Trolle Administrator
|
|
Hej Mogens,
Vi kigger på det. Men guiden er netop også i beta, fordi der vil komme denne slags fejl.
Lige nu har vores tekniker travlt med at vedligeholde kanal data på en række kanaler som har fejlet. Når han er I mål med det går han videre med horisontal guiden.
Morten
|
| |
#40 - 14.08.2010 12:55per
|
|
Godt view. men det er mega svært at se hvornår en film starter og en ny begynder, det ville være rigtigt godt med en fed streg imellem
|
| |
#41 - 17.08.2010 15:56Morten Trolle Administrator
|
|
Hej,
Næste dag og huskning af typemarkeringer er nu rettet.
Så nu kan du bladre i dagene i den horisontale guide uden det skulle se helt mystisk ud
Per: Farverne er helt sikkert noget vi skal arbejde videre med
Morten
|
| |
#42 - 21.08.2010 19:12Pernile
|
|
Jeg synes det er rart med den nye visning, og det er klart noget jeg vil bruge. Fantastisk funtion!!
Jeg har lige et par ting, som jeg håber at i kan ændre:
Nogle af titlerne er meget lange, hvilket gør at titlen ikke kan være i boksen, men lægger sig oveni den tekst der er nedenunder = Det bliver svært at læse
Kan man evt. forlænge selve visningen, så man ikke skal bladre så meget ? F.eks flytte reklamen i højre side op over visningen, således at der er mere plads at gøre godt med.
Den gule streg der fortæller det nuværende tidspunkt, forsvinder når man blader - man skal opdaterer hele siden, for at få den tilbage.
Denne bliver lidt tricky i know: men kan man evt. lave en funktion, således at man kan folde nogle af kanalerne sammen ? Jeg har en del på som jeg meget sjældent bruger, men som jeg alligevel nødig ville slette fra min oversigt.
Problemet er ikke så stort, da disse kanaler ligger i bunden, men for overblikkets skyld, kunne det være rart hvis de kunne foldes sammen, og man så kunne folde dem ud, hvis der var behov for det.
Jeg tror det lige var de eneste kommentar jeg havde.
|
| |
#43 - 22.08.2010 12:00Monna Bech Hansen
|
|
hvor accepterer man cookies ?
|
| |
#44 - 24.08.2010 20:41Rasmus ONTV mobil abonnent
|
|
ONTV - Hvordan går det med iPhone app 2.0 . Nu må den da snart komme, flere måneder siden i sagde den var på vej. Jeg elsker jeres app og bruger den også hver dag, men der er efterhånden så mange tv guide i app store der kan meget mere end jeres. fx søgning. Der er lige kommet en tv guide fra yousee som er rigtig flot lavet. Tror snart i skal komme med jeres nye, så i kan følge med.
Tak 
|
| |
#45 - 24.08.2010 21:11Morten Trolle Administrator
|
|
Hej Rasmus,
Vi er tæt på 
Vores programmør har fået en liste over final touch som han knokler med lige nu.
Jeg håber vi kan sende en færdig 2.0 til Apple i begyndelsen af september.
Morten
|
| |
#46 - 24.08.2010 21:15Rasmus ONTV mobil abonnent
|
|
Det lyder godt Morten  .
|
| |
#47 - 25.08.2010 10:48Morten Trolle Administrator
|
|
22. august .2010 kl. 12.00 skrev Monna Bech Hansen
hvor accepterer man cookies ?
Hej Monna,
Det kommer meget an på, hvilken browser du bruger.
Typisk tillader browsere dog som standard, at man hjemmesider man besøger kan sætte cookies. Således vil ONTV kunne sætte cookies når du er på ontv.dk.
Hvis du har noget virusscanner software eller spamware scanner installeret vil jeg i stedet anbefale dig at kigge der først. Disse programmer har tit en indstilling, der sletter alle cookies, der er sat på din computer. Men i disse programmer kan du indtaste adresser på hjemmesider, som godt må sætte cookies. Her skal du sørger for, at ontv.dk er tilføjet.
|
| |
#48 - 25.08.2010 14:27Michael Storm
|
|
21. august .2010 kl. 19.12 skrev Pernile
Kan man evt. forlænge selve visningen, så man ikke skal bladre så meget ? F.eks flytte reklamen i højre side op over visningen, således at der er mere plads at gøre godt med.
Hej Pernile,
Hvad angår muligheden for at forlænge selve visningen, så kan man med et ONTV Pro abonnement fjerne reklamerne på siden (gøres under "Min Profil" -> "ONTV indstillinger"). Ved at gøre dette, bliver det horisontale view lige en gang bredere - og på den måde skulle det gerne give dig mere overblik.
Vi har selvfølgelig også noteret de andre ting du har skrevet. Vi takker mange gange for det fine feedback
/Michael
|
| |
#49 - 25.08.2010 02:25Pernielle Bühring
|
|
Kan man ikke "låse" indstillingen, så den står fast på :Resten af dagen listen ??
|
| |
#50 - 26.08.2010 17:13Morten Trolle Administrator
|
|
Hej Pernille
Jo sagtens. Det gøres via din profil under indstillinger. Her kan du vælge din standard tv-guide til at være resten af dagen.
|
| |
#51 - 26.08.2010 20:22
Ændret 26.08.2010 20:22 Pernielle Bühring
|
|
Tusind tak Morten.....for dælen det var dejligt
|
| |
#52 - 07.09.2010 18:19af01
|
|
Super fed ny visning. Langt bedre og mere overskuelig, end den gamle oversigt! Flot arbejde  .
Når man skifter til næste dag, burde visningen dog efter min mening bibeholde det tidsinterval der er i oversigten når man skifter. Altså hvis jeg ser oversigten for kl. 17:00 til 21:00 og klikker på Næste dag, burde oversigten for næste dag også vise 17:00 - 21:00 og ikke 08:00 - 12:00 som er standard.
|
| |
#53 - 07.09.2010 20:12Morten Trolle Administrator
|
|
Hej af01,
Tak for dit forslag. Vi vil tage det med i vores overvejelser til forbedringer.
Morten
|
| |
#54 - 07.09.2010 22:54Morten Sakariassen
|
|
Nu har jeg ikke kunne overskue at skulle læse alle forslag igennem, men her en idé:
- At man evt. kan se en smule kortere ud i fremtiden i den horisontale, og så i stedet få en lille smule mere plads til hvert enkelt program. Det ville gøre det meget nemmere at overskue.
Jeg elsker at man selv kan vælge programmer til den horisontale, så med lidt mere overskuelighed jf. ovenstående, skifter jeg helt sikkert tv-tid ud med ontv i min "hurtig links"-liste
|
| |
#55 - 15.09.2010 20:50Jens-Jørgen Baastrup
|
|
OK - giver en bedre oversigt og er rimelig fleksibel!
|
| |
#56 - 18.09.2010 17:44Brian Stannius ONTV Pro bruger
|
|
Jeg syntes at den nye programguide er perfekt, det er meget nemmere at overskue hvad der kommer i tv, uden at gå for meget i dybden.
Jeg syntes både den gamle og nye programoversigt skal være tilgængelig, da vi mennesker jo er forskellige og har forskellige behov.
|
| |
#57 - 19.09.2010 22:12Brian Michelsen ONTV Pro bruger
|
|
Fungerer fint. Dog er linierne til venstre mellem kanalernes logoer og samme lindre i højre del ikke lige ud for hinanden.
Bruger Chrome som browser.
Ellers fint.
|
| |
#58 - 10.10.2010 17:43(deleted)
|
|
Den vandrette visning er et fint og overskueligt supplement til ontv.dk. Jeg håber virkelig, at I fortsætter med muligheden.
|
| |
#59 - 11.10.2010 11:55John Hornbek Beta tester
|
|
Har samme problem som Brian Michelsen - linierne passe ikke vandret.
John
|
| |
#60 - 20.10.2010 18:04
Ændret 20.10.2010 18:08 Lasse
|
|
Err
|
| |
#61 - 20.10.2010 18:06
Ændret 20.10.2010 18:08 Lasse
|
|
err
|
| |
#62 - 20.10.2010 18:06Lasse
|
|
Ser ellers godt ud, men hvis man vil kigge et par timer frem i programmet, og finder et program man vil læse mere om, så ryger den tilbage til de programmer der vises lige nu, man kan altså ikke få lov at klikke på et program der starter senere.
Lasse
|
| |
#63 - 28.10.2010 07:01Lone Udengaard
|
|
Kanaloversigten i venstre side sidder forskudt i forhold til rækken af udsendelser. Gør siden ubrugelig!!!
|
| |
#64 - 28.10.2010 08:55Morten Trolle Administrator
|
|
Hej Lone,
Den bliver du nok nødt til at uddybe - kan du evt. sende et skærmbillede af det til support@ontv.dk?
--
Morten
|
| |
#65 - 29.10.2010 13:55Svend Christensen Beta tester
|
|
hvordan optager jeg fra nordic tcm til dvd, nordic tcm er digital men min dvd optager har ikke digital tuner.
|
| |
#66 - 29.10.2010 13:55Svend Christensen Beta tester
|
|
hvordan optager jeg fra nordic tcm til dvd, nordic tcm er digital men min dvd optager har ikke digital tuner.
|
| |
#67 - 29.10.2010 13:55Svend Christensen Beta tester
|
|
|
| |
#68 - 29.10.2010 13:55Svend Christensen Beta tester
|
|
|
| |
#69 - 29.10.2010 15:15Steen ONTV Pro bruger
|
|
Svend: Brug et andet forum til den slags spørgsmål (men svaret er at købe en digital tuner, eller endnu bedre - en PVR med digital tuner
|
| |
#70 - 30.10.2010 20:10Peter Stigaard ONTV Pro bruger
|
|
Hej - lige som #63 Lone Udengaard, har jeg oplevet at kanaloversigten til venstre kommer til at stå skævt, i fht. rækken af udsendelser, når man enten trykker på listepilene frem eller tilbage i tiden. Screendumps er sendt til: support@ontv.dk
Det gør det meget svært at se, hvilke udsendelser der hører til hvilket program?
|
| |
#71 - 29.11.2010 19:36mhfalken
|
|
Det er godt med den nye liste. Det er bare ærgeligt at man ikke kan se mere ad gangen. Kunne man ikke udnytte at nogen har en bredere skærm og dermed kan vise et større tidsrum?
/Michael
|
| |
#72 - 29.11.2010 21:02Harder
|
|
Horisontal view er fint.
Det eneste jeg mangler er en markering af hvad der er "nye afsnit".
Med alle de genudsendelser der efterhånder er på alle kanaler ville det være skønt om man hurtigt kunne se hvad der er nyt
|
| |
#73 - 29.11.2010 21:10Harder
|
|
Når jeg bruger Horisontal view kan jeg ikke sætte perioden. og det betyder at når jeg klikker på næste dag, så starter den om morgenen igen
|
| |
#74 - 13.12.2010 20:12Morten Trolle Administrator
|
|
Hej,
Vi har i netop lagt en hel ny horisontal guide online.
Den nye horizontale guide er forbedret kraftigt sammenlignet med vores beta version.
Skriv endelig, hvis I oplever problemer med den nye guide.
--
Morten
|
| |
#75 - 13.12.2010 22:34René Bøgelund Pedersen
|
|
horisontal er virkelig god. fasthold den!
Evt kan den gøre bredere - jeg har en stor opløsning og med denne kommer der til at være bare en lille smal stribe på midten af skærmen der fylder kun 25% af bredden. Lav den flexibel så den fylder noget mere..!
|
| |
#76 - 14.12.2010 08:27Harder
|
|
Den nye horisontal guide online, er flot og virker godt.
Jeg kunne dog godt tænke mig at man også i horisontal guide online kunne vælge tid på dagen.
Der er jo ingen grund til at starte kl 6 om morgenen hvis man først er hjemme kl 18. !!
Det er specielt hvis man bladre et par dage frem, at problemet opstår. Hvis det kun er den aktuelle dag man vil se, så går det fint.
|
| |
#77 - 30.12.2010 18:10Ole
|
|
I går virkede min ONTV Pro korrekt via Internet Explorer - og for den sags skyld via ONTV Android apps på en HTC Desire HD - hvor jeg på ONTV.dk havde lavet en opsætning med valg af en standard periode fra kl. 06:00 til 02:59.
Og når jeg var logget ind - fik jeg programoversigten for alle valgte kanaler og i den tidsperiode jeg havde valgt.
I dag kan jeg ikke få den valgte periode vist - hverken via PC med Internet Explorer - ej heller via jeres Android apps.
I må åbenbart have foretaget jer en ændring - siden det nu ikke virker.
I går gav jeg funktionen 6 stjerner - i dag giver jeg det kun 2 stjerner.
Det er vigtigt for mig at kunne vælge én af mig defineret tidsperiode - og det duer ikke at mine valg "usynligt ændresd" til noget der tilnærmelsesvis ligner "resten af dagen".
Hvornår mon I igen får funktionen "Periode" rettet?
Mvh.
Ole
|
| |