ONTV

Prøv det nye ONTV 6.0 - klik her!

Fri debat: Øh - er jeg dum eller hva?

#1 - 25.08.2010 11:02

(deleted)
­
Citér Besvar
Jeg har oprettet en Ontv Pro abb - troede jeg kunne se nogle af de udsendelser der sendes på kanal 5 ????
Vil nemlig gerne se 4 stjerners middag???

Er jeg ualmindelig dum - eller hvad er det jeg har betalt for????
­

#2 - 25.08.2010 11:32

joackim christensen
joackim christensen
Beta tester
­
Citér Besvar
hej annette
nej,dum er du ikke , men du har nok taget lidt fejl.dette er en tv-guide,og du kan ikke se fjernsyn her
­

#3 - 25.08.2010 17:58

Kevin
Beta tester
­
Citér Besvar
At være pro-meldlem giver bare ekstra fordele i TV OVERSIGTEN, du kan absolut ikke se TV herinde.

Men nutv.dk burde du kunne se udvalgte udsendelser fra Kanal 5
­

#4 - 25.08.2010 23:24

Ændret 25.08.2010 23:27
maribu

­
Citér Besvar
Surt, hvis du har købt noget andet end du troede. Måske kan det være et plaster på såret, at man på denne side: >www.watch-series.com kan se alverdens amerikanske serier og shows gratis og ubegrænset! Der er forskellige valgmuligheder af videotyper man kan se det med, det er bare om, at prøve sig frem. Med Megavideo er der vist et maksimum antal minutter man kan se af gangen, men med andre kan man se programmer hele dagen nonstop. Der skal ikke downloades noget, det er altsammen på nettet. Har lige set alle episoder af Desperate Housewives - jeg har intet liv!
­

#5 - 25.08.2010 23:24

Ændret 25.08.2010 23:25
maribu

­
Citér Besvar
..
­

Besvar

Log ind

Du skal være logget ind for at benytte denne funktion.

Emailadresse:

Adgangskode:

Autologin*

*Autologin bør ikke benyttes på offentlige computere, da andre så vil få adgang til din profil.

Opret ny profil
Glemt din adgangskode?
Læs mere om dine muligheder med en profil

­

© 2012 XION | Sideoversigt | Annoncering | Kontakt os

Gratis hjemmeside | Foto kritik | Tilbudsguide | Billig hosting | EPG data | Jagt

­