ONTV

Prøv det nye ONTV 6.0 - klik her!

Fri debat: Bedre udnyttelse af skærmbredden i Horisontal Beta visning?

#1 - 09.09.2010 09:35

Ændret 09.09.2010 09:36
michael larsen
ONTV Pro bruger

­
Citér Besvar
Hej jeg har lige tilmeldt mig ontv pro og det virker rigtig godt ...Jeg kan godt lide at se programoversigten i "horisontal Beta" men har en 21 tommer computerskærm hvor der er meget mere plads i bredden til at vise et meget større (næsten dobbelt op) så stort et udsnit af programmerne end der rent faktisk bliver vist. Lige nu kan jeg kun se programoversigten for 4 timer af gangen og kunne godt tænkte mig at se feks 8 timer af gangen eller måske 12.

Er det muligt at i kunne skalere eller give brugerne mulighed for selv at skalere siden således man udnytter hele skærmen og får et meget bedre overblik?

Og er der mulighed for at give brugerne mulighed for selv at skalere fontstørrelse/grafik således man kan gøre tekst/grafik lidt mindre således man også på denne måde kan opnå at kunne se et større udsnit af programoversigten?
­

Besvar

Log ind

Du skal være logget ind for at benytte denne funktion.

Emailadresse:

Adgangskode:

Autologin*

*Autologin bør ikke benyttes på offentlige computere, da andre så vil få adgang til din profil.

Opret ny profil
Glemt din adgangskode?
Læs mere om dine muligheder med en profil

­

© 2012 XION | Sideoversigt | Annoncering | Kontakt os

Gratis hjemmeside | Foto kritik | Tilbudsguide | Billig hosting | EPG data | Jagt

­