ONTV

Prøv det nye ONTV 6.0 - klik her!

Fri debat: ONTV til Windows Phone

#1 - 24.01.2012 06:31

Thomas Jari Poulsen
ONTV mobil abonnent
­
Citér Besvar
Hej

Er der planer om en app til Windows Phone ? Jeg savner ONTV
­

#2 - 24.01.2012 11:06

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
Hej Thomas

Ja og nej - vi er i gang med at undersøge markedet, men vi gør ikke yderligere, førend vi har lanceret det nye ONTV 6.0 med dertilhørende nye apps til iPhone og Android (og på sigt iPad).

Men jeg tror vi ender med at lave en Windows Phone app, hvis budgettet kan bære det.
­

#3 - 27.01.2012 15:11

kenneth sørensen
ONTV Pro bruger
­
Citér Besvar
Men jeg tror vi ender med at lave en Windows Phone app, hvis budgettet kan bære det.

Hvad er det for noget fis at skrive,nu er jeg lige gået over til Windows Phone og da der ikke er nogen app til det styresystem så valgte jeg igår at gå her ind og vil have en email når programmet starter,men som så mange gange før får jeg ikke den email fra jer.

Jeg synes bare i skal forsætte med iphone og android så skal vi der har WP nok finde en anden måde at finde hvad der kommer i tv,for jeg er HELT FÆRDIG MED AT BRUGE OG BETALE FOR FOR NOGET DER ÅBENBART IKKE VIRKE SOM DET SKAL og så din begrundelse for at i måske IKKE vil lave en app til WP bruger der har betalt i flere år til denne her site.

Så farvel og tak for lort.

­

#4 - 27.01.2012 15:53

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
Hej Kenneth,

Det er da en ærgelig reaktion.
Jeg kan ikke helt se, hvad Windows Phone har med email at gøre dog.

Hvis du ikke har modtaget en påmindelse, så vil jeg da anbefale dig, at du fejlmelder dette.
Vi udsender flere tusinde påmindelser dagligt og det er da mit indtryk at folk modtager dem.

Vi har arbejdet længe og hårdt på en ny version af ONTV som lanceres lige om hjørnet. Og hvis du oplever fejl i dag, så skal du fortælle os det, så vi kan få det rettet. Vi har afsat mange resource til det nye ONTV og ønsker at lave en platform som virker for ALLE.
­

#5 - 27.01.2012 22:57

Ronnie
ONTV Pro bruger
­
Citér Besvar
Rigtig ærgerlig holding du har Kenneth. Nu er Windows Phone lige kommet på markedet i Danmark. Så det tager lige lidt tid inden danskerne får øjene op for Windows Phone. Så kan man ikke forvente alle pludselig laver en app til WP, da Android og iOS ligger tungt på markedet.

Vi mangler MANGE danske app. Det er vist kun TV2, der har lavet et par app til WP, bl.a tvtid, så synes jeg ikke at du skal angribe ONTV, hvis de ikke er blandt de første. Du må væbne dig tålmodighed. Nu er Nokia kommet med deres modeller, og det lover godt for WP.

Det skal lige siges at jeg selv har en Windows Phone, savner selv en masse danske app. Men jeg tror det ser bedre ud om et års tid.

Desuden er Windows 8 på vej. Så kunne det være en fordel for ONTV at vente lidt med at lave app, da integrationen mellem WP og Windows 8 skulle være utroligt tæt. Mener at have læst at Windows 8 kan køre WP-apps - kun en linje kode skiller dem

­

Besvar

Log ind

Du skal være logget ind for at benytte denne funktion.

Emailadresse:

Adgangskode:

Autologin*

*Autologin bør ikke benyttes på offentlige computere, da andre så vil få adgang til din profil.

Opret ny profil
Glemt din adgangskode?
Læs mere om dine muligheder med en profil

­

© 2012 XION | Sideoversigt | Annoncering | Kontakt os

Gratis hjemmeside | Foto kritik | Tilbudsguide | Billig hosting | EPG data | Jagt

­