ONTV

Prøv det nye ONTV 6.0 - klik her!

Om ONTV: Opdatering til ONTV iPhone app ude nu!

#1 - 14.07.2009 23:24

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
Hej alle,

Så er version 1.1.0 ude af ONTV app'en til iPhone.
Den byder på masser nyheder og forbedringer.
Rapporter endelig bugs til os her i forummet, version 1.1.1 kommer meget hurtigere end 1.1.0 endte med. Vi valgte at vente på at kunne få push med, derfor den lange tid fra lanceringen af 1.0.0 til lanceringen af 1.1.0.

Nyhederne
Features:
Serier og Film er blevet erstattet af "Guides" hvor det er muligt at sortere mellem følgende type: documentary entertainment kids movie music news serie show sport (Listen bliver dynamisk hentet fra http://dev.ontv.dk/extern/api/iphone1.1/Guide.php og kan derfor opdateres uden app opdatering)
Hele app'en er blevet lokaliseret til Svensk.
Feltet "Episode" er blevet tilføjet under programbeskrivelsen, såfremt der er noget episode nr. tilknyttet programmet.
Feltet "Type" er blevet oversat så det flyder lidt bedre ind i App'en.
ONTV understøtter nu Push Notifications således at der er mulighed for at oprette en reminder med typen push, hvor påmindelsen bliver vist direkte på enheden.
Det er markeret i programomtalerne om der allerede er oprettet påmindelse for programmet eller om det er tilføjet til kalenderen.
Det er nu muligt at slette både i påmindelser og kalender.
Der er tilføjet en indikator når der oprettes en påmindelse så man kan se at programmet arbejder på sagen.

Bug fixes:
Der kan nu vælges 14 dage frem i tv guiden istedet for 12 dage.
Caching af TV guide er blevet forbedret
Profil ikonet er blevet lavet større så det er nemmere at trykke på.
Problemet med at næste dags oversigt bliver vist efter kl. 0 i TV Guiden er rettet.
Scroll bar lag under guides er fixed.
Crash ved påmindelser rettet.
­

#2 - 15.07.2009 20:13

Søren Vestermark
­
Citér Besvar
Når jeg prøver at oprette en påmindelse via push får jeg fejlen: No token for user.
Jeg er logget ind. Det drejer sig om Lite versionen.
­

#3 - 15.07.2009 20:21

Ændret 15.07.2009 20:26
Søren Vestermark

­
Citér Besvar
Opdagede også lige at programmet ikke er under push notifications under settings, så det lader ikke til at der er registreret som i stand til at bruge push. Jeg prøver med en re-installation.
Edit: Re-installation hjalp ikke.
­

#4 - 15.07.2009 21:14

Bugsymalone
­
Citér Besvar
Virker perfekt med Push, super APP nu!
­

#5 - 15.07.2009 21:45

Ændret 15.07.2009 21:45

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
Hej Søren,

Er din telefon jailbreaked?
Eller er den bare normalt sim op låst? Og I så fald, bruger du en udbyder under TDC? (TDC, Telmore osv.)

Bruger du push succesfuldt i andre applikationer?

Morten
­

#6 - 15.07.2009 01:39

Søren Vestermark
­
Citér Besvar
Den er ikke jail-breaket. Jeg er på 3's net og bruger bl.a. push med im+ og beejive.
­

#7 - 18.07.2009 07:45

Morten Thøgersen
­
Citér Besvar
Min 3G er jailbreaket og kører på Telmore/TDC's net. Jeg har ingen problemer haft..
­

#8 - 18.07.2009 18:09

trondk
­
Citér Besvar
kan man slet ikke se omtale i lite version eller er det mig der ikke ved hvordan man gør ???
­

#9 - 18.07.2009 19:34

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
Hej trondk,

Nej. Du kan læse mere på ontv.dk/products/iphone om dine muligheder i de forskellige versioner.

Morten
­

#10 - 22.07.2009 08:15

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
Hej alle,

Det er nu blevet muligt at tilmelde sig Apple Push Notifications direkte her på ontv.dk.
Dermed er det også gjort muligt at lave fast påmindelser via Push Notifications.

God fornøjelse.

Morten
­

#11 - 22.07.2009 17:31

Jacob Andersen
­
Citér Besvar
Lækkert at kunne lave gentagne påmindelser via push, via siden her! Men, kan det gøres muligt at specificere dem lidt mere? Fx udelukke genudsendelser, i et bestemt tidsrum.

Et konkret eksempel for mit vedkommende er at jeg gerne vil påmindes om Kongen Af Queens hver aften kl. 18.00 på Zulu. Der sendes to afsnit og behøves kun mindes om det første. Samtidig sender de tit de samme afsnit om natten og her gider jeg ikke vækkes af en telefon der bimler løs.

Jeg ved jeg kan slette dem jeg ikke ønsker manuelt, men så ryger det sexede lidt
­

#12 - 31.10.2009 18:24

Hardy hyldgaard
­
Citér Besvar
selv om jeg har betalingsversionen kan jeg kun se samme dag
­

Besvar

Log ind

Du skal være logget ind for at benytte denne funktion.

Emailadresse:

Adgangskode:

Autologin*

*Autologin bør ikke benyttes på offentlige computere, da andre så vil få adgang til din profil.

Opret ny profil
Glemt din adgangskode?
Læs mere om dine muligheder med en profil

­

© 2012 XION | Sideoversigt | Annoncering | Kontakt os

Gratis hjemmeside | Foto kritik | Tilbudsguide | Billig hosting | EPG data | Jagt

­