ONTV

Prøv det nye ONTV 6.0 - klik her!

Om ONTV: Flere tv stationer

#1 - 07.12.2009 22:17

Ændret 07.12.2009 22:19
Claus Lorenzen

­
Citér Besvar
Hej
til at starte med tak for et super program. Det er virklig sat godt op og der er mange rigtigt gode funktioner.
Jeg sys bare der mangler et breder udvalg af programmer fx. Flere udlandske kanaler. Evt at man lavede det sådan at man kunne lave sig egen programlist som man kan i en den app der hedder tv.nu
er det nået man arbejder på eller kunne finde på at arbejde videre med for at gøre programmet bedre?
Tak.
­

#2 - 08.12.2009 18:20

Martin Tilsted
­
Citér Besvar
Hvis du paa ontv.dk i menuen vaelger "Min profil" og saa "Mine kanaler" kan du vaelge hvilke kanaler du vil se data program data for.

Der skulle gerne vaere mere end 250 kanaler, men hvis der nogle du syntes mangler saa proev at skriv igen, saa proever vi at tilfoeje dem hvis det er muligt.

(Du kan ogsaa gaa direkte til:

http://ontv.dk/?s=profile.favorit_channels&msg=
For at rette hvilke kanaler du ser data for.
­

#3 - 06.01.2010 15:16

Kristian
ONTV mobil abonnent
­
Citér Besvar
Hvor bliver TV2 Film >HD< af?? I her TV2 Film, men jeg kan ikke få øje på HD.. har jeg overset noget?
­

#4 - 06.01.2010 19:13

Wall
Wall
Beta tester
­
Citér Besvar
06. januar .2010 kl. 15.16 skrev Kristian
Hvor bliver TV2 Film >HD< af?? I her TV2 Film, men jeg kan ikke få øje på HD.. har jeg overset noget?

TV2 Film sender det samme som TV2 Film HD gør
­

#5 - 06.01.2010 19:28

Allan Jacobsen
ONTV Pro bruger
­
Citér Besvar
Jeg savner E! ( E entertainment )
­

#6 - 10.01.2010 16:12

Gerhard Ludwigsen
­
Citér Besvar
Jeg savner helt klart også flere udenlanske tv-kanaler. Som f.eks de tyske SAT1 og PRO7. Disse kanaler findes på utallige antenneforeningernes programmpakker.
­

#7 - 10.01.2010 18:09

Morten Trolle
Morten Trolle
Administrator
­
Citér Besvar
Hej Gerhard,

Vi ville meget gerne levere Sat1 og Pro7, men de vil ikke udgive deres programoversigter i Danmark. (Og du må ikke spørger mig, hvordan det så kan lade sig gøre for nogle af vores konkurrenter at udgive data for dem.)

Morten
­

#8 - 02.02.2010 16:49

Júlíus Björnsson
­
Citér Besvar
Hej. Det er ikke muligt for mig at tilføje nye kanaler med drag and drop metoden, hvis kanalen som man vil tilføje ligger så lavt på hjemmesiden, at mine kanaler ligger udenfor skærmbilledet. Det optimale ville være at skærmbilledet flyttede sig automatisk, når den valgte kanal blev flyttet. Er der muligt at tilføje kanalerne med andre metoder?
­

#9 - 02.02.2010 17:09

Martin Tilsted
­
Citér Besvar
Du kan dobbelt clicke paa en kanal, saa hopper den op paa listen over dine kanaler ligesom hvis du havde dragget den der op.
­

#10 - 02.02.2010 20:53

Júlíus Björnsson
­
Citér Besvar
Tusind tak, det hjalp
­

#11 - 07.03.2010 23:45

Gert Winther
ONTV Pro bruger
­
Citér Besvar
Hejsa.

Det er ved at være et stykke tid siden jeg har været forbi.
Men i den senste tid har jeg igen kastet mig i mediacenter verden denne gang med Windows7.

Og det gansek vist dejligt i har fået Sky One, og Sky Movies med flere fra England.

Men der mangler stadig virklig mange centrale underholdningskanaler.
Såsom LivingTV, CentalComedy, ITV, Bravo, FX osv osv.

Den grabber jeg bruger til at grabbe jeres xml-fil er udviklet af en englænger "Birtles XMLTV grabber"

Ham har jeg fået til at imcorporere ONTV i hans grabber,
så man kan downloade dem der til brug i mediacenter.

Han har også de manglede engelske kanaler fra disse sites,
ganske lovligt.

Radio Times (UK)
Bleb.org (UK)
Digiguide (UK)

Så måske i kunne få noget derfra..

Og helt ærligt, de skide tyskere kan i ikke let vride hånden om på dem, nu må de tage sig sammen.
­

Besvar

Log ind

Du skal være logget ind for at benytte denne funktion.

Emailadresse:

Adgangskode:

Autologin*

*Autologin bør ikke benyttes på offentlige computere, da andre så vil få adgang til din profil.

Opret ny profil
Glemt din adgangskode?
Læs mere om dine muligheder med en profil

­

© 2012 XION | Sideoversigt | Annoncering | Kontakt os

Gratis hjemmeside | Foto kritik | Tilbudsguide | Billig hosting | EPG data | Jagt

­